Generatorul-Xsara

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Generatorul-Xsara

Mesaj  citro-fan la data de Joi Ian 13, 2011 6:25 am

Deci cum sa intimplat sau cum a aparut problema, la inceput se aprindea martorul (becul) baterie doar pe citeva minute si numai cind porneam motorul!


Apoi sa aprins in mars(in drum spre casa) si am intales ca a aparut o problema, ventilatorul(aeroterma) radioul si inca ceva nu mai functionau, pe batereie am parcurs vri-o 50km masina sa purtat normal numai ca ma staruiam sa nu folosesc luminele macar ca acum pe timp de iarna ar trebui sa functioneze tot timpul.

Si acum cum se vindica:1. curaua era intreaga
2. cablul de la generator pina la batereie nu era intrerupt
3. cu motorul pornit am verificat tensiunea generatorului sunt doua dopurele de cauciuc pe generator le-am scos am dissurubat, acolo merg doua cabluiri, unul la starter-batereie si unul la indicatorul din bord! si aici imi arata 0 V si am hotarit sa ma adresez la un electric auto.



La bornele batereei trebuie sa vina 14-14,5v cind totul functioneaza totul perfect se poate f/usor de verificat cu un voltmetru ! lol!

M-am adresat la un mester care mi sa parut destul de bravo, nici nu a fot nevoie de dat generatorul jos, baetii au scos asa detaliile defecte( perisorii) le-au inlocut au asamblat si totul a revenit la normal..
NU fac Publicitate dar sper ca adminul sa nu se supere!
Mesterului ii spune Marcel tel 079061705



citro-fan

Localizare : CHISINAU, MD
Mesaje : 144
Data de inscriere : 09/02/2010
Varsta : 34

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Informatie utila

Mesaj  Adrian la data de Lun Ian 17, 2011 11:54 pm

Înlocuirea acumulatorilor auto
Se va verifica starea acumulatorului, cu ajutorul aparatului special de încercare acumulatori 53090 BLT100 (de 100 amperi) . Tensiunea la bornele bateriei pentru un acumulator nou, în starea format şi încărcat trebuie să fie de 11.7V ÷ 12.5 V
Se cuplează bornele instalaţiei electrice la bornele bateriei, astfel încât, fixarea să fie sigură şi fără posibilitatea de a se decupla.
Se porneşte motorul, se cuplează sistemul de iluminare pe faza lungă şi se verifică încărcarea bateriei verificând tensiunea de încărcare a alternatorului, cu ajutorul multimetrului digitatal, din dotarea atelierului. Tensiunea de încărcare trebuie să fie între valorile 13.5 V÷ 14.4 V. Dacă tensiunea nu se află între aceste limite, înseamnă că sistemul de încărcare al bateriei este defect şi trebuie remediat. În atari condiţii, nu se poate asigura garanţia pentru acumulatorul furnizat.
Dacă tensiunea de încărcare a bateriei se află între limitele prevăzute, se completează formularul de garanţie, asigurat de furnizorul de acumulatori, în care se vor trece valorile măsurate ale tensiunii şi se pune ştampila unităţii, care a acordat garanţia acumulatorului. Certificatul de garanţie este înmânat clientului.

Notă: Acumulatorii uzaţi se vor depozita într-un container etichetat corespunzător.

Adrian
Admin
Admin

Localizare : Chisinau
Mesaje : 247
Data de inscriere : 08/02/2010

Vezi profilul utilizatorului http://francemobile.usersboard.net

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum